Reklamacje i serwis posprzedażowy

Regulamin reklamacyjny w jasny i przejrzysty sposób przedstawia prawa i obowiązki przy realizacji reklamacji. Oto kilka najważniejszych zasad:

  1. średni czas rozpatrywania reklamacji to jedyne 5 dni,
  2. wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom, serwisujemy także produkty, które nie zostały zakupione bezpośrednio od nas,
  3. mamy szeroką sieć partnerów serwisowych,
  4. jesteśmy do dyspozycji codziennie od 9:00 do 17:00 pod adresem ul. Radzikowskiego 92, 31-315 Kraków,
  5. lub pod numerem telefonu +48 12 42 05 120 oraz e-mailem: reklamacje@edsystem.pl

Nasze relacje nie kończą się w dniu zakupu.

  • prowadzimy konsultacje i doradztwo techniczne,,
  • dla naszych partnerów rozwijamy projekty bezpośrednio przeznaczone dla ich wsparcia.

Jednym zdaniem:

Naszym celem jest Twoje zadowolenie, dlatego jesteśmy tu dla Ciebie.